Intrebari frecvente
Plasarea comenzilor se realizeaza foarte simplu, nefiind necesara crearea unui cont.
Pasi:
- Alegeti produsele dorite si adaugati-le in cos, selectand cantitatea dorita. Produsele adaugate sunt afisare in sectiunea “Cosul meu”.
- Pentru a finaliza comanda accesati “Cosul meu”, selectand optiunea ‘Finalizare comanda”
- Adaugati datele de facturare si alegeti metoda de plata
- Dupa inregistrarea comenzii veti primi un email de confirmare a comenzii pe adresa de e-mail furnizata de dumneavoastra in formularul de comanda.
Inregistrarea comenzii plasate de cate Client va fi confirmata printr-un e-mail automat trimis catre Client, prin intermediul caruia i se vor comunica inclusiv urmatoarele informatii:
- numarul comenzii si momentul inregistrarii acesteia
- metoda de plata
- lista cu articolele comandate, preturile Produselor
- adresa pentru livrare
- adresa de facturare
Dupa transmiterea e-mailului de confirmare a inregistrarii Comenzii, daca va considera necesar, Velrom va putea solicita informatii suplimentare despre comanda, in cazul in care informatiile furnizate initial de catre Client nu sunt suficiente pentru onorarea acesteia.
Contractul de vanzare se va considera incheiat la moment transmiterii e-mailului de confirmare a inregistrarii comenzii.
Transmiterea de catre Velrom a confirmarii de inregistrare a Comenzii nu exclude posibilitatea ca anumite Produse comandate sa nu poata fi livrate, in situatia in care se constata ca respectivele Produse au devenit indisponibile dupa momentul inregistrarii comenzii. In aceasta situatie, Velrom va informa Clientul despre imposibilitatea livrarii respectivelor Produse, pana cel tarziu in momentul livrarii acestora.
In cazul unor motive legitime, ne rezervam dreptul de a refuza comanda, caz in care vom comunica Clientului motivele refuzului. Motivele de refuz al comenzii vor putea include fara a se limita la:
- neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul platii online
- invalidarea tranzactiei de catre Procesatorul de Carduri, in cazul platii online
- datele furnizate de catre Client sunt incomplete si/sau incorecte
- detectarea unui risc de frauda
- datele de contact sunt incomplete/incorecte, iar cumparatorul nu poate fi contactat
- cumparatorul nu si-a indeplinit anterior obligatiile contractuale fata de BiscuitiiPoieni.ro (a refuzat primirea unor comenzi anterioare, nu a efectuat plata in cazul platii cu cardul etc.).
Va oferim dreptul de a va razgandi si a anula comanda pana in momentul livrarii prin contact la adresa [email protected].
Plata poate fi efectuata in una dintre urmatoarele modalitati, la alegerea Clientului:
(i) plata ramburs, la livrarea comenzii.
(ii) Plata in avans, online, cu cardul bancar.
Daca se opteaza pentru plata online cu cardul bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard si Maestro – daca au cod CVV/CV2) pentru finalizarea si validarea platii, Clientul va fi directionat catre o pagina separata, securizata, pentru efectuarea platii. Tranzactia va fi procesata de Netopia www.mobilpay.ro („Procesatorul de Plati”). Procesatorul de Plati are obligatia de a asigura un nivel de securitate in conformitate cu standardele impuse de legislatia in vigoare si utilizeaza mediul de tranzactionare 3D Secure.
De asemenea, Procesatorul de Plati este o companie certificata Visa si MasterCard si garanteaza confidentialitatea datelor introduse prin transmiterea lor intr-un mediu criptat.
Pentru a afla mai multe detalii, te invitam sa accesezi https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/
Termenul maxim de livrare este de 72 de ore de la confirmarea comenzii, excluzand zilele nelucratoare pentru care termenul se mareste corespunzator.
Transportul este gratuit pentru toate comenzile plasate pe site-ul www.biscuitiipoieni.ro.
Da, comanda este livrata de catre firma de curierat pana la usa dumneavoastra.
Da, poate receptiona altcineva comanda cu conditia sa stie numarul comenzii si numele persoanei care a facut comanda.
Daca ati primit alt produs decat ceea ce ati comandat, recomandarea noastra este sa refuzati coletul la livrare. Daca ati acceptat coletul, va rugam sa ne contactati cat mai repede la adresa de mail [email protected].
Velrom.ro comercializeaza produse care, prin natura lor si sub legea sigurantei alimentare, nu pot fi returnate.
Daca ai anulat comanda si aceasta a fost deja procesata si se afla in curs de livrare, rambursarea sumei deja achitate este posibila in 30 zile.
Vei plati costul transportului si ti se va deconta diferenta dintre valoarea comenzii si contravaloarea transportului.
Te rugam sa ne informezi pe e-mail la [email protected] dorinta de a anula comanda, furnizand urmatoarele date: numarul comenzii, numele si prenumele complet, precum si contul in care doresti sa se faca returnarea banilor.